Gyakran ismételt kérdések
A koronavírus (COVID-19) miatt esetlegesen akadozó szállítás és/vagy gyártási mennyiség csökkenés okoz-e a telefonok esetében alkatrész hiányt vagy drágulást?
Sajnos egyes készülékek esetében korlátozott a jelenleg elérhető készlet ellátás, ezért előfordulhat, hogy bizonyos alkatrészeket nem tudunk rövid időn belül beszerezni, vagy beszerzésük csak megnövekedett áron lehetséges. Megértésedet köszönjük! Érdeklődj, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Túl messze lakom, kiszállítás megoldható?
Igen. Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztess kollégánkkal az adataidról.
Betörött a telefonom kijelzője, a képernyőcsere következtében el fognak veszni az adataim?
Nem, a kijelző egy olyan alkatrész, ami nem tárol adatot a készülékben.
Megvárhatom a telefonjavítást a helyszínen?
A hiba jellegétől függ. Ha modulárisan cserélhető alkatrészről van szó (pl. iPhone LCD) és a készülék szerelési technológiája nem ragasztott (LCD vagy a hátlap ragasztása) akkor megvárható. Amennyiben jelentős ázásról vagy ismeretlen hibáról van szó, akkor maximum 3 munkanapra szoktuk vállalni a javítást.
Általában mennyi ideig tart egy kijelző csere?
Ez szerelési technológiától függ. Ha nem kell ragasztanunk, akkor általában 1-1,5 óra. Ha ragasztás szükséges, akkor a javítási idő körülbelül azonos az előbb említett időtartammal, de a ragasztó száradási ideje 4-6 óra.
Hozott alkatrészből is dolgoztok?
Igen, azonban ilyen esetben csak az elvégzett munkára tudunk garanciát vállalni, hiszen az alkatrészt nem mi szereztük be a saját, megbízható forrásainkból.
Nem kapcsol be a telefonom, javítható így még?
A hibajelenségnek számtalan oka lehet. Például előfordulhat, hogy csak töltőcsatlakozó hiba, mert a telefonod teljesen lemerült és ez esetben a hiba gyorsan orvosolható egy töltőcsatlakozó cserével. Hozd be hozzánk vagy kimegy érte futárunk, vedd fel velünk a kapcsolatot.
A telefon szétszerelését követően tudunk biztosat mondani, nekünk is látnunk kell milyen hibával állunk szemben. A bevizsgálás díjtalan! Nincsenek rejtett költségek!
Nem tölt a telefonom, mindenképpen kell benne akkut cserélni?
Nem, mert a hibát számtalan alkatrész meghibásodása okozhatja, ami közül az akkumulátor csak egy. Általában ezek közül az akku meghibásodása a legritkább.
Nagyon gyorsan lemerül a telefonom, az akku csere megoldja?
Az esetek zömében igen. Ilyenkor az akkumulátor kapacitása a végét járja. Viszont ha a cserét követően a hiba továbbra is fennáll, akkor érdemes alaposan kivizsgálni a készüléket, mert ilyen esetekben a gyors merülés már csak rejtett hibaokozó lehet. Ilyenkor fel kell deríteni a probléma tényleges forrását.
A bevizsgálás díjtalan! Nincsenek rejtett költségek! Hozd be hozzánk vagy kimegy érte futárunk, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan tudom kicserélni telefonom beépített akkumulátorát?
Otthoni körülmények között, megfelelő professzionális szerszámok hiánya esetén nem javasoljuk a beépített akkumulátorok cseréjét, inkább bízd szakképzett csapatunkra ezt a feladatot és látogass el hozzánk az Macximum-ba. A beépített akku fizikai roncsolása tűzveszélyes, extrém esetben kémiai robbanás is lehet az eredmény. Pláne egy felpúposodott, eleve gáznyomás alatt lévő hibás akkumulátor esetében. Hozd be hozzánk vagy kimegy érte futárunk, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan lehet a Westend Plázát BKV-val vagy vidékről megközelíteni?
Az Westend Pláza a Nyugati Pályaudvartól néhány perc sétára található. A Nyugati Pályaudvaron számtalan tömegközlekedési járat közlekedik, mint pl. MÁV vonatai, M3 metró, 4-6-os villamos, stb. Lásd a térképet és a pontos címet elérhetőségeink alatt.
Karcos a kijelzőm, fel lehet polírozni?
A mai készülékek már nem plexi felülettel rendelkeznek, mint a 90-es / 2000-es évek készülékei, így a válasz: nem
Vállaltok garanciát az általatok végzett javításra?
Természetesen igen, 6 hónap garancia van a beépített alkatrészekre.
A garanciának a szokásos alapvető feltételei vannak csupán:
- a rendeltetésszerű használat
- fizikai sérülés, roncsolás mentesség
- ázás-, folyadékmentesség
- a javításunk után, más ne bontsa meg a készüléket a viták elkerülése végett
A telefonom kamerája nem találja a fókuszt, ez szoftveres vagy hardveres hiba? Javítható?
Zömében hardveres hiba, a kamera nagyon összetett és sérülékeny alkatrész. Az esetek 90%-ban a kamera cseréjével végződik, ritkább esetben az előtét (porvédő) lencse cseréjével.
Árultok telefonokat is?
Igen, forgalmazunk telefonokat is, bár nem rendelkezünk nagy készlettel. Rendelésre szinte bármilyen forgalomban lévő telefont beszerzünk!
Hétvégén is van telefonszerviz?
Igen hétvégén is van, üzletünk egyaránt hétköznap és hétvégén is nyitva tart, ezelről bővebb információt a elérhetőségeink nél találsz.